Уших sleeve за Киндъл

Предпочитам да оставя думата на английски, отколкото да пиша слийв. Не е калъф, нито чанта, не знам как наричаме нещо, което е като..като чорапче за телефон, обаче за Киндъл.

Уших го от стара тениска и парче от риза. Понеже за пръв път ших подобно нещо, заших кройката по грешен начин, имаше доста криви шевове, и конци, които стърчат от странни места. За да не се виждат тези неща на ръба, наплетох малко мерсеризиран памук на 1 кука като декорация.

На този проект се учих и как шие машината различни видове бод, затова отвътре е зашит с всякакви видове зиг заг, много ситен бод, сбит бод, широк бод и т.н. Освен това долния и горния конец на машината са ми различен цвят, много ми харесва така да мога да виждам кои нишки са дошли от долния конец, и кои от горе.

А, знам, че по цвят не си отива с розовия ми киндъл, но какво пък. Все пак стана нещо.

Tagged: , , , , , , ,

2 thoughts on “Уших sleeve за Киндъл

  1. Майш август 3, 2012 в 20:36 Reply

    Обаче на десЕн си ги уцелила страхотно! Аз на това му викам джобче. Харесва ми🙂

  2. PricklyBear август 4, 2012 в 14:04 Reply

    Джобче е хубав вариант за дума, вече и аз ще го наричам така! Използвам го за прозрачните джобове за документи, но едва ли някой ще мисли, че джоб за киндъл е от найлон, нали. Следващият ми проект ще е …джоб за hp mini ..може би там върви повече „калъф“.

    А пък думата калъф има любимата ми буква ъ.

Коментари от вас

