Големият Розов Мечок на 1 кука

А ето това е Мечо. Отне ми много време да го завърша, а после стоя няколко месеца незашит. Все още има нужда от някаква подходяща папионка, за да не му се килва главата така. Мечо живее в кухнята. Блузата му е розова с бяла снежинка, която на снимката не си личи.

Розов Мечо

Моделът за мечо копирах от някакъв руски форум преди няколко години и сега нямам линк. Но съм сигурна, че може да се намери в google, най-обикновен модел на мечка на 1 кука. Плетох го на много лоша прежда – има тънки косми, които при оплитане се захващат много здраво, и няма начин да се разплете. Кълбото ми стигна точно за мечката – края на нишката беше точно края на последната лапа, дори не се наложи да режа.

Този мечо е първият ми опит да постигна хубава муцуна на играчка🙂

Още плетени играчки: тук.

Tagged: , , , , , ,

2 thoughts on “Големият Розов Мечок на 1 кука

  1. М. август 19, 2011 в 16:31 Reply

    Много е хубав🙂 Харесва ми как винаги обличаш играчките, пък било то и само с шал.

  2. PricklyBear август 19, 2011 в 19:16 Reply

    Казват, че от животното станало човек, когато за пръв път се зародил срама да ходи гол. Вярно, че заради това осъзнаване Адам и Ева били изгонени от Рая…но предпочитам да мисля другата версия, че играчките придобиват индивидуалност и завършеност, когато са облечени. Можеш да оплетеш много еднакви кравички, но всички да бъдат различни, заради роклите🙂 ….което ми напомня, че скоро трябва да пост-на кравата.

Коментари от вас

